اخبار و مقالات

Loading_saa Loading_saa

در این ویدئو متخصصان شرکت سنجش افزار آسیا پس معرفی شرکت به معرفی محصولات دانش بنیان این شرکت پرداختند.

بیشتر بدانید

کنتورهای آب الکترومغناطیسی یک نوع تکنولوژی پیشرفته هستند که برای اندازه‌گیری مصرف آب در خانه‌ها، ساختمان‌ها، و صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها با استفاده از اصول فیزیکی الکترومغناطیسی، توانایی اندازه‌گیری دقیق میزان مصرف آب را دارند. در این مقاله به بررسی اجمالی این تکنولوژی، کاربردها، مزایا و معایب آن، و تأثیرات آن بر صنعت و جامعه خواهیم پرداخت.

بیشتر بدانید

کنتورهای آب ابزارهای مهمی در مدیریت و نظارت بر مصرف آب هستند. این دستگاه‌ها برای اندازه‌گیری حجم آبی که از یک منبع یا شبکه آبیاری عبور می‌کند، استفاده می‌شوند. یکی از مزایای اصلی استفاده از کنتورهای آب، دقت بالا در اندازه‌گیری مصرف آب  و جلوگیری از هدر رفت آب است که این امر برای برنامه‌ریزی منابع آبی و اجرای سیاست‌های مدیریت آب بسیار حیاتی است.

بیشتر بدانید

بیست وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت 1403 به میزبانی زنجان برگزار شد. ۱۱ کارگاه‌ آموزشی در چند واحد تولیدی مختلف استان در حوزه برق برگزار شد. همچنین نمایشگاه جانبی با حضور شرکتهای نوآور و دانش بنیان برگزار گردید.

بیشتر بدانید

شرکت سنجش افزار آسیا مفتخر است در نمایشگاه جانبی بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق پذیرای حضور شما میهمانان گرامی باشد.

2زمان : 12 و 13 اردیبهشت ماه 1403

ساعت بازدید : 08:00 الی 18:00

آدرس : زنجان، بلوار دانشگاه، دانشگاه زنجان، غرفه شرکت سنجش افزار آسیا

بیشتر بدانید

در چشم‌انداز معاصر مدیریت شهری، ادغام فناوری‌های هوشمند شیوه نظارت و مدیریت مصرف انرژی را متحول کرده است. در میان این نوآوری‌ها، مودم‎های هوشمند قرائت کنتور به‌عنوان یک جزء محوری برجسته هستند و ارتباط کارآمد بین ارائه‌دهندگان خدمات و مصرف‌کنندگان را تسهیل می‌کنند. این مقاله به کارکرد پیچیده مودم‎های هوشمند قرائت کنتور، مزایا، چالش‌ها و تأثیر تغییردهنده آن‌ها بر بخش خدمات می‌پردازد.

بیشتر بدانید

در این مطلب به نرم افزار سفارش مشتری که بر اساس نیازهای مشتریان توسعه داده می شود، می پردازیم. نرم افزار سفارش مشتری به شرکت ها اجازه می دهد تا راه حل هایی دقیق و متناسب با الزامات خاص کسب و کار مشتریان خود ارائه دهند. این رویکرد انعطاف پذیری بیشتری نسبت به نرم افزارهای آماده فراهم می کند و به مشتریان امکان می دهد تا ویژگی های خاصی را که برای فرآیندهای کاری خود نیاز دارند، دریافت کنند.

بیشتر بدانید

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران WATEX در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 2 الی 5 بهمن ماه برگزار گردید.
از بازدید کنندگان محترم شرکت سنجش افزار آسیا می توان آقایان مهندس عبادی مدیرکل دفتر توسعه نظام های فنی و بهره برداری، دکتر رحمانی معاون مدیرکل دفتر توسعه نظام های فنی و بهره برداری، مهندس مهدی پور مدیرعامل شرکت ایران مدار، مهندس خلجی مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان اصفهان، دکتر هاشم آبادی مدیریت سابق پژوهشکده اندازه گیری جریان سیالات دانشگاه علم و صنعت، مهندس قدبیگی معاونت حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان مرکزی، دکتر محجوب معاونت برنامه ریزی آب منطقه ای استان قزوین، مهندس حسین زاده مدیر عامل آب و فاضلاب منطقه 4 تهران، مدیران عامل، معاونت ها و کارشناسان محترم آب منطقه ای ها و آب و فاضلاب های سراسر کشور را نام برد.

بیشتر بدانید

شرکت سنجش افزار آسیا مفتخر است در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران (watex) پذیرای حضور شما میهمانان گرامی باشد.
2 الی 5 بهمن ماه
نمایشگاه بین المللی تهران، سالن 38B، غرفه 826

بیشتر بدانید

یازدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت
تاریخ برگزاری: 12 لغایت 15 دی ماه 1402
ساعت بازدید: 08:00 الی 16:00
مکان: نمایشگاه بین المللی تهران، سالن میلاد، غرفه شماره 9، شرکت سنجش افزار آسیا

بیشتر بدانید