مصاحبه متخصصان سنجش افزار آسیا با رادیو ایران

مصاحبه متخصصان سنجش افزار آسیا با رادیو ایران

مصاحبه متخصصان سنجش افزار آسیا با رادیو ایران

0

در این ویدئو متخصصان شرکت سنجش افزار آسیا پس معرفی شرکت به معرفی محصولات دانش بنیان این شرکت پرداختند.

امید رستم پور، کارشناس فنی کنتورهای آب پس از شرح نیازهای صنعتی و محیط زیستی کشور به معرفی کنتور آب هوشمند شرکت سنجش افزار آسیا پرداخت؛ ایشان در این مصاحبه تشریح کردند کنتور هوشمند MWM-529 دارای مکانیزم اندازه گیری الکترو مغناطیسی بوده و به منظور نظارت بر برداشت آب از منابع آب و متناسب با شرایط محیطی آن ها طراحی شده است. این کنتور علاوه بر اندازه گیری دقیق میزان جریان آب های سطحی و زیر زمینی قادر است تمامی رخدادها و اطلاعات مربوط به روند برداشت آب را طی دوره های زمانی مشخص شده، ثبت و ذخیره نماید. این کنتور قادر است از طریق ارتباط با کنتور هوشمند برق و یا بصورت مستقل از آن و با ارتباط مستقیم با شبکه مخابراتی تلفن همراه و با استفاده از بستر دیتا، اطلاعات خود را برای نرم افزار قرائت از راه دور کنتورها مخابره نماید و از همین طریق تنظیمات لازم را از نرم افزار دریافت نماید.

در ادامه مهندس خسروی، مدیر پشتیبانی، به معرفی نرم افزارها و سخت افزارهای دانش بیان شرکت علی الخصوص در صنعت مدیریت برق کشور است.

ایشان در این خصوص شرح داند که امور مشترکین یکی از ماژول های پلت فرم مدام است که در آن مدیریت تمامی اطلاعات مربوط به مشترکین و روال ها (مانند تعریف مشترک، درخواست انشعاب جدید، تعویض کنتور، جابجایی کنتور، تغییر مالکیت، بازدید و تست کنتور، صدور صورتحساب کلی و...) برای کاربردهای مختلف مانند آب، برق، گاز و... با هدف تسریع فرآیندها و مدیریت مشترکین شبکه انرژی، انجام می شود. همچنین این ماژول موارد مالی مربوط به مشترکین را به صورت کلی مدیریت کرده و کلیه اطلاعات پرداختی و بدهکاری/بستانکاری مشترکین در آن ثبت می گردد.

جهت انجام روال های تعریف شده و مورد نیاز، از قسمت کارتابل، کارشناسان قادر هستند ضمن انجام و بررسی درخواست ها آن ها را به سایر کارشناسان ارجاع نموده تا ضمن طی روال های تعریف شده، امور مورد نظر نیز انجام گردد.

سنجش افزار آسیا