قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

به وب سایت شرکت سنجش افزار آسیا خوش آمدید. استفاده از این وب سایت به معنای پذیرش قوانین و مقررات زیر است.

1- قوانین عمومی: کلیه اصول و رویه های شرکت سنجش افزار آسیا منطبق با قوانین کشور، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و خدمات شرکت سنجش افزار آسیا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

2- ارتباطات الکترونیکی: هنگامیکه از طریق فرم های موجود در وب سایت اقدام به ارسال اطلاعات و یا درخواست می کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سنجش افزار آسیا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنی که کاربر ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید اوست و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن ها صورت می‌گیرد.
توجه داشته باشید که 10007000202020 تنها شماره‎ای است که سنجش افزار آسیا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره سامانه ارسال پیامک است که وضعیت سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه سنجش افزار آسیا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سنجش افزار آسیا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سنجش افزار آسیا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@saa.ir اطلاع دهید.

3- مالکیت معنوی: همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سنجش افزار آسیا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون، تصاویر، ویدئوها، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سنجش افزار آسیا جزئی از اموال سنجش افزار آسیا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سنجش افزار آسیا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سنجش افزار آسیا محفوظ می‏‌دارد.

4- حریم خصوصی: شرکت سنجش افزار آسیا به حریم خصوصی کاربران احترام می گذارد و تمامی اطلاعات جمع آوری شده از کاربران تنها برای بهبود خدمات استفاده می شود.

5- تغییرات قوانین: شرکت سنجش افزار آسیا ممکن است در هر زمان قوانین و مقررات را تغییر دهد. کاربران موظف هستند به طور منظم قوانین و مقررات را بررسی کنند.

6- مسئولیت ها: شرکت سنجش افزار آسیا هیچ مسئولیتی در قبال خسارات یا زیان های ناشی از استفاده یا عدم امکان استفاده از وب سایت ندارد.

با استفاده از وب سایت شرکت سنجش افزار آسیا، شما به این قوانین و مقررات پایبند هستید. از توجه و همکاری شما سپاسگزاریم.