اخبار و مقالات

Loading_saa Loading_saa

فن‌آوران شرکت دانش‌بنیان سنجش افزار آسیا با طراحی و ساخت محصولی توانستند اطلاعات مشترکان برق را از طریق پورت نوری از کنتور‌های برق خانگی و صنعتی دریافت کنند.

بیشتر بدانید

در این گزارش از شرکت دانش بنیان سنجش افزار آسیا با مدیر پشتیبانی، فنی و عامل شرکت در مورد محصول مودم قرائت از راه دور فهام 2 مصاحبه کردند.

بیشتر بدانید

مهندس آرش قیلاو تحت عنوان "ساخت دستگاه تست و بازرسی کنتور برق به همت دانش‌بنیان‌ها" با خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه کردند.

بیشتر بدانید

سنجش افزار آسیا در نمایشگاه الکامپ که در تاریخ 9 الی 12  تیر ماه برگزار شد، میزبان صنعتگران، مدیران، دانشگاهیان و علاقه مندان فناوری کشور بود.

بیشتر بدانید

مهندس آرش قیلاو، مدیریت عامل داستان تولد شرکت را در برنامه رهاورد رادیو ایران بیان کردند.

بیشتر بدانید

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فن‌آوری دانشگاه تهران گفت: سامانه «مُدام»، محصولی دانش‌بنیان و نرم‌افزاری ملی است که هم‌اکنون برای مدیریت شبکه برق ایران در حال استفاده است. 

بیشتر بدانید

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فن‌آوری دانشگاه تهران گفت: فن‌آوران یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فن‌آوری دانشگاه تهران، موفق به طراحی و ساخت محصول دانش‌بنیان کنتور هوشمند آب شدند که تاکنون توانسته‌اند با نصب موفق بیش از ۵۰۰۰ عدد از آن مصرف آب در کشاورزی و صنعت را مدیریت کنند.

بیشتر بدانید

محصول دانش‌بنیان جدیدی که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران توسط نخبگان ساخته شده است، توانایی آن را دارد که از راه دور کنتورهای برق را، بدون خطا بخواند.

بیشتر بدانید

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

زمان : 9 الی 12 تیرماه 1403

بازدید : ساعت 08:00 الی 15:00

آدرس: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن خلیج فارس، طبقه دوم، غرفه 2002 شرکت دانش بنیان سنجش افزار آسیا

بیشتر بدانید

در دنیای امروز، با توجه به افزایش جمعیت و کاهش منابع طبیعی، مدیریت مصرف آب اهمیت ویژه‌ای یافته است. یکی از ابزارهای کلیدی در مدیریت بهینه مصرف آب، کنتور آب هوشمند است. این کنتورها با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، امکان پایش و مدیریت دقیق مصرف آب را فراهم می‌کنند و نقش بسزایی در کاهش هدررفت آب و بهینه‌سازی مصرف آن دارند. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها، مزایا، چالش‌ها و کاربردهای کنتور آب هوشمند می‌پردازیم.

بیشتر بدانید