مودم Advantech

مودم Advantech

مودم Advantech

0

شرکت Advantech در سال 1983 میلادی فعالیت خود را در زمینه تجهیزات اتوماسیون صنعتی آغاز نمود. این شرکت در زمینه تولید دستگاه های مورد نیاز در مانیتورینگ و کنترل از راه دور فعالیت می نماید. از نمونه محصولات تولیدی آن می توان به مودم های صنعتی اشاره نمود. مودم Advantech قابلیت برقراری ارتباط از طریق بستر اینترنت تلفن همراه و به صورت 2G/3G/4G را دارا می باشد.

مودم Advantech


امکانات مودم Advantech

  • تعداد پورت اترنت: 2 عدد
  • تعداد پورت سیم کارت: 2 عدد
  • ارتباط اینترنت: 2G/3G/4G
  • نوع ارتباطات: Ethernet/IO/RS232
  • امکان ارتباط Wi-Fi: وجود دارد (به صورت آپشنال)
  • سیستم عامل: لینوکس
  • امکان تنظیم VPN: دارد
  • دمای کاری: 40- الی 70+ درجه سانتی گراد


معرفی مودم ها

شرکت دانش بنیان سنجش افزار آسیا با توجه به نیاز صنعت کشور و با وجود کارشناسان بخش تحقیق و توسعه الکترونیک خود، اقدام به طراحی و ساخت مودم روترهای مخابراتی صنعتی نموده است که امکانات ویژه ای را با توجه به صنعت کشور دارا می باشند، در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.


مودم روتر مخابراتی صنعتی مدل NR-100

مودم روتر مخابراتی با نام تجاری NR-100 دستگاهی است که با استفاده از بسترهای ارتباطی LAN و دیتای موبایل (2G/3G/4G) قابلیت قرائت و تنظیم از راه دور تمامی تجهیزاتی که دارای پورت های ارتباطی RS232 و RS485 می باشند را از طریق نرم افزارهای مربوطه فراهم می سازد. این دستگاه در مراکزی از قبیل مراکز انتقال برق، ایستگاه های پست و ایستگاه های هواشناسی قابل استفاده بوده و نصب آن به صورت Indoor و در جهات مختلف می باشد. این دستگاه در دو مدل N و S طراحی گردیده است. در مدل NR-100-N چهار پورت RS485 و در مدل NR-100-S سه پورت RS485 و یک پورت RS232 تعبیه شده است.

مودم 3G مودم 4G

◄جهت مشاهده محصول کلیک نمایید


مودم روتر مخابراتی صنعتی مدل NR-105

مودم روتر مخابراتی با نام تجاری NR-105 دستگاهی است که با استفاده از بسترهای ارتباطی LAN و دیتای موبایل (2G/3G/4G) قابلیت قرائت و تنظیم از راه دور تمامی تجهیزاتی که دارای پورت های ارتباطی RS485 و RS422 می باشند را از طریق نرم افزارهای مربوطه فراهم می سازد. این دستگاه در مراکزی از قبیل مراکز انتقال برق، ایستگاه های پست و ایستگاه های هواشناسی قابل استفاده بوده و نصب آن به صورت Indoor و در جهات مختلف می باشد.

مودم اسکادا

◄جهت مشاهده محصول کلیک نمایید


مودم ترنسپرنت TM-100

این مودم دارای دو مود عملکردی ترانسپرنت و کانورتر DLMSDirector UDP Wrapper به Direct HDLC می باشد که کاربر می تواند بر اساس نیاز، مود عملکردی را انتخاب نماید. در مود عملکردی ترانسپرنت، مودم صرفا یک واسط بین نرم افزارهای مدیریت مرکزی (MDM/HES) و هر نوع تجهیز دارای پورت RS485 می باشد. به این صورت که فرامین ارسالی و دریافتی از نرم افزار و تجهیز بدون دخل و تصرف، انتقال داده می شود. از این مود بیشتر در مواردی استفاده می گردد که  کاربر بخواهد از راه دور اتصال مستقیم به تجهیز داشته باشد و پروتکل هر دو طرف نرم افزار و تجهیز یکی باشد. در مود عملکردی دوم، مودم به عنوان تبدیل کننده پروتکل DLMS Wrapper به Direct HDLC کار می کند. نحوه‎ی عملکرد در این مود به این صورت می باشد که تجیهز قرائت شونده باید پروتکل DLMS/COSEM را پشتیبانی نماید دیتا را با فرمت Direct HDLC دریافت نماید و از طرفی در نرم افزار قرائت تجهیز نیز فرمت پکت ارسالی، باید DLMS Wrapper باشد در این حالت مودم فرامین ارسالی از نرم افزار را از فرمت Wrapper به Direct Hdlc تبدیل کرده و به تجهیز منتقل نموده و اطلاعات دریافتی از تجهیزات را نیز با فرمت wrapper برای نرم افزار باز می گرداند. با این حال تعاملات ارتباطی مودم با نرم افزار مرکزی اعم از ارسال و دریافت فرامین و اطلاعات و همچنین تنظیمات مربوط به مودم و زیرساخت مخابراتی در قالب استاندارد DLMS/COSEM انجام می پذیرد. تنظیم نمودن مودم به دو صورت محلی و از راه دور امکان پذیر می باشد.

مودم 4G مودم 3G

◄جهت مشاهده محصول کلیک نمایید

سنجش افزار آسیا

کلمات کلیدی